Træningsresultat

Grandprix: Monacos Grand Prix
Session navn: 3. Frie træning
Dato: 26/5 2007

  • 3. træning: Sutil hurtigst i regndans 3. træning: Sutil hurtigst i regndans

    F1 Nyheder Træningen lørdag formiddag var sidste chance for at finde ud af strategien og indstillingerne til kvalifikationen i eftermiddag og løbet i morgen. Med kraftig regn i starten blev det en våd omgang, hvor Adrian Sutil (Spyker) sluttede bedst. Læs mere

Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.

P. Kører Team Dæk Tid Forskel Omg
1. Adrian Sutil Spyker F1
B
1:36.612 + 0.000 12
2. Kimi Räikkönen Ferrari
B
1:36.739 + 0.127 13
3. Lewis Hamilton McLaren
B
1:36.767 + 0.155 15
4. Giancarlo Fisichella Renault
B
1:36.784 + 0.172 16
5. Scott Speed Scuderia Toro Rosso
B
1:36.954 + 0.342 15
6. Fernando Alonso McLaren
B
1:37.020 + 0.408 16
7. Heikki Kovalainen Renault
B
1:37.214 + 0.602 15
8. Nico Rosberg Williams
B
1:37.388 + 0.776 15
9. Jenson Button Honda Racing F1
B
1:37.442 + 0.830 12
10. Rubens Barrichello Honda Racing F1
B
1:37.463 + 0.851 14
11. Mark Webber Red Bull Racing
B
1:37.732 + 1.120 13
12. Felipe Massa Ferrari
B
1:37.997 + 1.385 12
13. Takuma Sato Super Aguri F1
B
1:38.121 + 1.509 14
14. Anthony Davidson Super Aguri F1
B
1:38.180 + 1.568 17
15. David Coulthard Red Bull Racing
B
1:38.302 + 1.690 6
16. Robert Kubica BMW Sauber
B
1:38.463 + 1.851 13
17. Alexander Wurz Williams
B
1:38.876 + 2.264 14
18. Nick Heidfeld BMW Sauber
B
1:38.899 + 2.287 18
19. Christijan Albers Spyker F1
B
1:38.935 + 2.323 14
20. Ralf Schumacher Toyota
B
1:40.677 + 4.065 17
21. Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso
B
1:41.108 + 4.496 8
22. Jarno Trulli Toyota
B
1:43.417 + 6.805 22
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk


Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)