Af: Allan (arh@bmf1.dk) d. 25/10 2018 klokken 16:10
Fra næste sæson, vil Kevin Magnussens arbejdsgiver hedde Rich Energy HAAS F1 Team.
De vil samtidig få ny bemaling, som ud fra Rich-mærkets farvesammensætning, vil være sort og guld., som vi husker det fra de gamle Lotus biler.
Rich Energy-drikken, sælges officielt i 30 lande og er således et større globalt brand end HAAS.
De vil bruge den globale marketingsplatform, som Formel 1 er, til at øge kendskabet til deres energidrik. En platform som Red Bull i dag bruger i stor stil.
"Vi er meget glade for at blive den officielle titelpartner til HAAS F1-holdet," udtaler Rich Energy's CEO William Storey, i pressemeddelelsen fra HAAS.
"Vores firmaer er enige om, at bringe nye og innovative ting frem, i et miljø hvor der er store fasttømrede firmaer," tilføjede han.
Günther Steiner er også yderst tilfreds med, at det er lykkedes for HAAS at sikre sig en så vigtig sponsoraftale.
"At vi har sikret os en titelpartner som Rich Energy, er endnu en milepæl for udviklingen af HAAS F1-holdet," kom det fra Steiner.
"Vi byder dem velkommen og glæder os til, sammen med dem, at skabe noget der er endnu større," tilføjede han.
Med den ekstra økonomi, er der håb for, at HAAS vil formå at holde udviklingen kørerende gennem hele sæsonen, i de kommende år, og dermed forblive konkurrencedygtige.