Træningsresultat

Grandprix: USAs Grand Prix
Session navn: 1. Frie træning
Dato: 1/11 2019

  • USA's GP: 1. frie træning USA's GP: 1. frie træning

    F1 Nyheder Det var en kold og bumpet bane, der her til aften, dansk tid, bød kørerne velkommen til USA. HAAS lagde hårdt fra land, på den kolde bane, men det var Verstappen der sluttede hurtigst af alle.Læs mere

Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.

P. Kører Team Dæk Tid Forskel Omg
1. Max Verstappen Red Bull Racing
P
1:34.057 + 0.000 26
2. Sebastian Vettel Ferrari
P
1:34.226 + 0.169 30
3. Alexander Albon Red Bull Racing
P
1:34.316 + 0.259 28
4. Pierre Gasly Scuderia Toro Rosso
P
1:35.008 + 0.951 32
5. Daniel Ricciardo Renault F1 Team
P
1:35.263 + 1.206 29
6. Romain Grosjean Haas F1 Team
P
1:35.356 + 1.299 24
7. Charles Leclerc Ferrari
P
1:35.380 + 1.323 23
8. Lewis Hamilton Mercedes AMG
P
1:35.439 + 1.382 32
9. Lance Stroll BWT Racing Point
P
1:35.586 + 1.529 31
10. Kevin Magnussen Haas F1 Team
P
1:35.659 + 1.602 23
11. Daniil Kvyat Scuderia Toro Rosso
P
1:35.661 + 1.604 31
12. Carlos Sainz Jr. McLaren
P
1:35.723 + 1.666 26
13. Kimi Räikkönen Alfa Romeo Racing
P
1:35.854 + 1.797 22
14. Sergio Perez BWT Racing Point
P
1:35.971 + 1.914 29
15. Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Racing
P
1:36.037 + 1.980 26
16. Nico Hülkenberg Renault F1 Team
P
1:36.124 + 2.067 24
17. Valtteri Bottas Mercedes AMG
P
1:36.159 + 2.102 40
18. Lando Norris McLaren
P
1:36.263 + 2.206 23
19. Robert Kubica Williams
P
1:37.948 + 3.891 28
20. Nicholas Latifi Williams
P
1:41.112 + 7.055 7
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk


Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)