Træningsresultat

Grandprix: Kinas Grand Prix
Session navn: 1. Frie træning
Dato: 17/4 2009

  • Kinas GP 2. Frie Træning -  Button hurtigst Kinas GP 2. Frie Træning - Button hurtigst

    F1 Nyheder Efter at Lewis Hamilton vandt den første frie træning blev det hverdag igen og det blev Jenson Button der vandt den 2. frie træning foran Nico Rosberg og Rubens Barrichello. Træningen var også præget af problemer med de superbløde dæk. Læs mere

Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.

P. Kører Team Dæk Tid Forskel Omg
1. Lewis Hamilton McLaren Formula 1 Team
B
1:37.334 + 0.000 22
2. Jenson Button Brawn GP
B
1:37.450 + 0.116 18
3. Rubens Barrichello Brawn GP
B
1:37.566 + 0.232 19
4. Heikki Kovalainen McLaren Formula 1 Team
B
1:37.672 + 0.338 23
5. Mark Webber Oracle Red Bull Racing
B
1:37.752 + 0.418 20
6. Jarno Trulli Toyota
B
1:37.764 + 0.430 19
7. Nico Rosberg Williams Racing
B
1:37.860 + 0.526 24
8. Timo Glock Toyota
B
1:37.894 + 0.560 21
9. Fernando Alonso Renault
B
1:38.089 + 0.755 19
10. Sébastien Bourdais Scuderia Toro Rosso
B
1:38.195 + 0.861 24
11. Kimi Räikkönen Scuderia Ferrari
B
1:38.223 + 0.889 23
12. Sebastian Vettel Oracle Red Bull Racing
B
1:38.274 + 0.940 20
13. Sébastien Buemi Scuderia Toro Rosso
B
1:38.307 + 0.973 26
14. Adrian Sutil Force India
B
1:38.319 + 0.985 18
15. Felipe Massa Scuderia Ferrari
B
1:38.418 + 1.084 20
16. Nick Heidfeld BMW Sauber
B
1:38.456 + 1.122 21
17. Giancarlo Fisichella Force India
B
1:38.460 + 1.126 19
18. Robert Kubica BMW Sauber
B
1:38.463 + 1.129 18
19. Kazuki Nakajima Williams Racing
B
1:38.730 + 1.396 25
20. Nelson Piquet Jr Renault
B
1:38.825 + 1.491 20
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk


Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)