Der er næppe nogen tvivl om, at der er mange Formel 1 fans, der går rundt om sig selv for tiden.
Hvornår kommer de nye biler for alvor frem i lyset og hvordan bliver de mon at kører.
Og ikke mindst, er der et eller flere hold, der bare har knækket koden, mens andre falder helt igennem?
Ingen tivil om, at det er de nye biler, der bliver det vi kommer til at bruge mest tid på, så snart vi ser de første præsentationer og har set de første test i Barcelona.
Selvom motorerne er de samme som dem vi så i den vilde VM-sæson i 2021, med undtagelse af at Honda ikke længere er et mærke, men som nu bliver lanceret som Red Bull Power Train, vil udformningen af de nye biler, kunne give udfordring på motorernes stabilitet.
Det bliver dog næppe her, at vi vil se de helt store udfordringer.
Med 18" fælge, bliver bilerne helt anderledes at kører, med en markant anderledes affjedring og dermed anden måde, som bilerne skal køreres på.
Aerodynamikken, der på 2022 bilerne, har mere fokus på undervognen, skal hjælpe os til at få tættere kampe på banen, da der ikke vil være så meget turbolens bag bilen.
Og så er der en ny verdensmester på banen. Max Verstappen snuppede som bekendt titlen fra Hamilton, en titel englænderen har haft monopol på siden Rosberg lykkedes at snuppe en enkelt, tilbage i 2016.
Om Hamilton kommer til start i 2022 for at forsøge at genvinde mesterskabet, hvilket samtidig vil blive ny rekord med 8 titler, er fortsat uvist.
Miami er ny udfordring på Formel 1 kalenderen, mast ind mellem løbene på Imola og Barcelona, mens det japanske Formel 1 Grand Prix på Suzuka, er tilbage, efter to år ude på grund af Corona pandemien.
Tilbage er også Australien, Canada og Singapore. Tre løb der har været savnet af kørerne.
2022-sæsonen vil dog ikke blive startet i Australien, som vi ellers har været vant til, men derimod i Bahrain, efterfulgt af Saudi Arabien, der ellers var næstsidste løb i 2021.
I alt 23 løb, venter på os. Her kan du se
Formel 1 kalenderen