Træningsresultat

Grandprix: Japans Grand Prix
Session navn: 1. Frie træning
Dato: 5/4 2024

  • Japans GP: 1. frie træning Japans GP: 1. frie træning

    F1 Nyheder Red Bull viste stor styrke, da Formel 1 feltet indtog den legendariske 8-tals bane Suzuka i Japan, men vinder af Australiens GP, Carlos Sainz i Ferrari, var helt klart med. Sargeant smadrede sin Williams. Læs mere

Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.

P. Kører Team Dæk Tid Forskel Omg
1. Max Verstappen Red Bull Racing
P
1:30.056 + 0.000 18
2. Sergio Perez Red Bull Racing
P
1:30.237 + 0.181 18
3. Carlos Sainz Jr. Ferrari
P
1:30.269 + 0.213 20
4. George Russell Mercedes AMG
P
1:30.530 + 0.474 18
5. Lewis Hamilton Mercedes AMG
P
1:30.543 + 0.487 23
6. Charles Leclerc Ferrari
P
1:30.558 + 0.502 18
7. Fernando Alonso Aston Martin F1 Team
P
1:30.599 + 0.543 20
8. Oscar Piastri McLaren
P
1:31.165 + 1.109 23
9. Yuki Tsunoda RB F1 Team
P
1:31.230 + 1.174 20
10. Lando Norris McLaren
P
1:31.240 + 1.184 22
11. Esteban Ocon Alpine F1
P
1:31.935 + 1.879 19
12. Alexander Albon Williams
P
1:31.943 + 1.887 18
13. Nico Hülkenberg Haas F1 Team
P
1:31.958 + 1.902 19
14. Valtteri Bottas Stake F1 Team
P
1:32.054 + 1.998 17
15. Lance Stroll Aston Martin F1 Team
P
1:32.055 + 1.999 17
16. Ayumu Iwasa RB F1 Team
P
1:32.103 + 2.047 22
17. Pierre Gasly Alpine F1
P
1:32.277 + 2.221 23
18. Guanyu Zhou Stake F1 Team
P
1:32.638 + 2.582 18
19. Kevin Magnussen Haas F1 Team
P
1:32.803 + 2.747 21
20. Logan Sargeant Williams
P
1:33.204 + 3.148 10
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk


Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)