VIDEO: #WhatsYourDrive

Lewis Hamilton har indledt en kampagne, der går ud på at motivere unge mennesker til ikke at give op. Kampagnen laves sammen med tøjproducenten Tommy Hilfiger, der også vil lancere en tøjserie.

#WhatsYourDrive . Copyright TOMMY HILFIGER

Af: Allan (arh@bmf1.dk) d. 13/6 klokken 09:06

Ud over at være en af de absolut hurtigste mænd i en Formel 1 bil, har Lewis Hamilton et stort hjerte og passion for musik og tøj.

Med udgangspunkt i Lewis Hamilton’s kærlighed til musik og mode, sammensat med de værdier, der giver ham hans motivation, som han brændende ønsker at overføre til unge mennesker, som han ønsker så brændende vil følge deres egne drømme, har han indgået et samarbejde med Tommy Hilfiger om en ny tøj-serie.

#WhatsYourDrive er en serie små dokumentar film, omhandlende hans utrolige søgen efter succes, i alle aspekter af livet.

De første to dokumentarfilm, kan allerede ses på Youtube og herunder.



#WhatsYourDrive serien kan også ses på en dedikerede paddock side, på tommy.com, en dynamisk one-stop platform der hylder Lewis Hamilton’s brand ambasadørrolle og Tommy Hilfiger’s strategiske partnerskab med den 4. dobbelte Formel 1 verdensmester hold, Mercedes-AMG Petronas Motorsport.

Det er muligt at følge kampagnen på de sociale medier, ved at bruge #WhatsYourDrive, @TommyHilfiger og @LewisHamilton.

Bemærk! Diskussionen er tiltænkt indholdet af artiklen og ikke om man bryder sig om emnet eller formen.
Har man kommentar til dette kan man skrive en mail til forfatteren.


« Renault presser Red Bull Bottas: Vi har brug for mere power »