Træningsresultat

Grandprix: Singapores Grand Prix
Session navn: 2. Frie træning
Dato: 30/9 2022

  • Singapores GP: 2. frie træning Singapores GP: 2. frie træning

    F1 Nyheder Formel 1-feltet er rykket til Singapore, her venter der en sprængfyldt weekend med masser af action, kunstigt lys og ekstra pres på kørerne. Her er højdepunkterne fra 2. frie træning i Singapore. Læs mere

Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.

P. Kører Team Dæk Tid Forskel Omg
1. Carlos Sainz Jr. Scuderia Ferrari
S
1:42.587 + 0.000 22
2. Charles Leclerc Scuderia Ferrari
S
1:42.795 + 0.208 13
3. George Russell Mercedes-AMG Petronas
S
1:42.911 + 0.324 25
4. Max Verstappen Oracle Red Bull Racing
S
1:42.926 + 0.339 7
5. Lewis Hamilton Mercedes-AMG Petronas
S
1:43.182 + 0.595 21
6. Esteban Ocon BWT Alpine F1 Team
S
1:43.412 + 0.825 22
7. Valtteri Bottas Alfa Romeo Racing
S
1:43.431 + 0.844 25
8. Fernando Alonso BWT Alpine F1 Team
S
1:43.520 + 0.933 22
9. Sergio Perez Oracle Red Bull Racing
S
1:43.906 + 1.319 12
10. Lance Stroll Aston Martin Aramco F1 Team
S
1:43.982 + 1.395 20
11. Lando Norris McLaren Formula 1 Team
S
1:44.013 + 1.426 15
12. Sebastian Vettel Aston Martin Aramco F1 Team
S
1:44.249 + 1.662 23
13. Kevin Magnussen Moneygram Haas F1 Team
S
1:44.422 + 1.835 21
14. Pierre Gasly Scuderia AlphaTauri
S
1:44.469 + 1.882 21
15. Guanyu Zhou Alfa Romeo Racing
S
1:44.524 + 1.937 24
16. Alexander Albon Williams Racing
S
1:45.144 + 2.557 24
17. Yuki Tsunoda Scuderia AlphaTauri
M
1:45.211 + 2.624 11
18. Daniel Ricciardo McLaren Formula 1 Team
S
1:45.447 + 2.860 17
19. Mick Schumacher Moneygram Haas F1 Team
S
1:45.623 + 3.036 22
20. Nicholas Latifi Williams Racing
S
1:46.553 + 3.966 24
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk


Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)