Det fyger med udtalelser og opfattelser af den nye bybane i Singapore, og en af de skarpeste kritikere var, naturligt nok vil nogle mene, Ferraris præsident, Luca di Montezemolo.
Som BMF1 tidligere har refereret, kalder præsidenten bybanerne for det rene cirkus og mener at det er en ydmygelse af sporten, fordi safetycar får så stor betydning for løbets afgørelse.
Det er Formel 1-bossen, Bernie Ecclestone, ikke enig i og joker tilbage.
”Hvis Ferraris præsident har ret i at Singapore var et cirkus, så er vi da glade for, at han leverede klovnene,” skyder han tilbage ifølge avisen Mail on Sunday.
Felipe Massa under pitstop - dengang det fungerede.
”Efter den weekend som Ferrari havde, burde præsidenten holde både mund og lav profil. Hvis Massa taber mesterskabet, ved vi, at det var teamet, som var ansvarlige for det.”
”Hvis han havde fortsat med benzinslangen banen rundt, havde han ødelagt løbet for alle,” slutter Bernie Ecclestone.
Ferrari bruger et nyt system af stop- og startlamper som erstatning for ”lollipop-manden”, men det har mildt sagt ikke været en succes. Også Kimi Räikkönen har mærket, at elektronik ikke altid er vejen frem.
”Som jeg har opfattet det, handler det om at trykke på en knap. Hvorfor så ikke gå tilbage til den gamle ’lollipop-mand’?" spørger F1-bossen.
”Hvorfor bruge et stykke elektronik, der kan gå i stykker”?
”Det er uforståeligt,” slutter Ecclestone.