Fra Ferrari's presseche Luca Colajanni har vi modtaget følgende udtalelser.
Michael Schumacher Chassis 254
Et fantstisk resultat for os, selvom jeg må være ærlig og sige at det var uventet. Vi vidste hvordan løbet ville udvikle sig, specielt da vi ikke havde haft mulighed for at gennemføre mange lange forsøg i løbet af dagene forinden.
Jeg havde en god start, og derefter kunne jeg køre mit eget løb. Nu skal vi holde den kørende. Verdensmesterskabet er langt fra forbi, og disse to point vi har indhentet vores største rival med er vigtige.
Michael Schumacher var lykkelig over sejren i Frankrig 2006
Felipe Massa Chassis 252
Jeg mener dette var et godt resultat for os, selvom jeg selvfølgeligt gerne ville have beholdt andenpladsen. Jeg var på en trestops strategi men Alonso skiftede til et tostops og det betød jeg ikke kunne kæmpe med ham på banen. Jeg rendte også ind i en masse traffik i mit andet og tredje stint, hvilket ødelagde vores strategi og kostede mig andenpladsen. Men alt i alt betyder 16 point at vi har lukket hullet til vores største konkurent en smule.
Ferrarimekanikerne gør sig klar til Filipe Massa
Felipe Massa foretager et af sine tre pitstop i Frankrig 2006
Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har kørt med.
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk
Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)