Af: Allan (arh@bmf1.dk) d. 23/11 2024 klokken 07:11
Red Bull har indrømmet, at de har fået en forkert hækvinge med til Las Vegas, hvilket de siden 2. træning, har arbejdet hårdt på at finde en form for løsning på.
Med en stærkt modificeret hækvinge, så det bedre ud, men træningen skulle samtidig bruges til at lærer den nye aerodynamik at kende, hvorfor de resultater de viste i den 3. træning, ikke var så retvisende.
I front var det igen George Russell i Mercedes, men lidt overraskende var det ikke Hamilton der lå lige i hælene på Russell, men Piastri i McLaren. Hamilton endte nede på P6, lige efter Verstappen.
Carlos Sainz Jr. viste, at Ferrari også havde en plan om at være med fremme, da han satte 3. hurtigste tid, lige foran Lando Norris, der virker som om at han er begyndt at ryste lidt på hånden, i takt med at vi nærmer os sæsonafslutningen.
Hos HAAS, var Kevin Magnussen, igen hurtigere end Hülkenberg, da han satte sin bil op på P9, mens Hulken måtte nøjes med P11.
I bunden fandt vi ikke overraskende Zhou, til trods for at Stroll længe holdt i pit, med tekniske problemer.
Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk
Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)