Af: Allan (arh@bmf1.dk) d. 15/4 2014 klokken 12:04
Jenson Buttons skægstubbe står for fals, nu hvor McLaren har indgået et samarbejde med verdens største producent af barberblade.
Det Procter & Gamble-ejede Gillette mærke, er kendt for reklamer med top sportsnavne og selvfølgelig også for at lave præcisions barbergrej.
Netop Gillettes tilgang til teknik ligger bag deres ønske om at komme ind i Formel 1 sammen med McLaren.
”Det er med stor glæde, at vi kan annoncere vores nye partnerskab mellem McLaren og Gillette,” kom det fra McLaren hold chef Eric Boullier.
”Gillette er synonym med præcision og udvikling med et innovativt touch. Dette er værdier, vi også lægger stor vægt på hos McLaren.”
”Det faktum, at et globalt mærke som Gillette har valgt at indgå i et globalt samarbejde med McLaren Mercedes, er også et bevis på styrken af vores eget mærke og vores formåen til at nå ud til millioner af motorsportsfans over hele jorden,” sluttede Bullier.