Man må give Vijay Mallya, at han forstår at skabe opmærksomhed omkring sine produkter, i særdeleshed sit Formel 1-team Force India. Der er et par måneder til bilen, VJM-02 skal præsenteres, så hvordan skaber man hype om noget der ikke er? Man beder sine to kørere om at tage tøjet af og stille op til kalender-fotografering.
Ifølge pressemeddelelsen fra Mallya, var præsentationen af Force India-kalenderen en større begivenhed og dem der var noget indenfor New Delhis modeverden og sociale netværk, var til stede.
Vijay Mallya ved hvordan man skal skabe opmærksomhed om sit team
Mallya mener at "fart og skønhed er en dødelig kombiantion," og derfor fik d´herrer Sutil og Fisichella hjælp med poseringerne af hele tre professionelle modeller.
Giancarlo Fisichella som centerfold i februar
Pitpass.com, hvor historien er fra, er ikke overbeviste og mener at de to F1-piloter har solgt ud og effektivt ødelagt enhver chance for dem selv, for overhovedet nogensinde at få tilbudt et sæde i et seriøst team.
Billederne kan ses på Force Indias hjemmeside. Døm selv.