Ifølge Super Aguri´s administrerende direktør, Daniel Audetto, ser holdet mod fremtiden og derude ligger teamets første sejr. Det på trods af, at det endnu ikke er blevet til point, for det lille japanske team.
"Vores plan er at vinde vores første Grand Prix næste år," siger Audetto til paddock-avisen, 'Red Bulletin'. "Det er vores chancer bedst."
"Lad mig forklare: Næste år er der en masse nye regler, som vil nedsætte omkostningerne. Super Aguri mangler første klasses materialer, men til gengæld har vi det rigtige antal ansatte i teamet - mellem 150 og 200."
Ferrari i Monacos gader
"De store teams, med 1000 ansatte, vil møde store organisatoriske problemer. Vi ved allerede hvordan det kører, ved at udnytte kapaciteten til maksimum," siger Daniel Audetto.
"Så næste år, har vi endnu et års erfaring, den samme teknologi som top-teamene, det rigtige antal ansatte, og vi vil have et budget der er standarden for fremtiden. Med dygtige kørere og en smule held, kan vi vinde løb," siger Audetto.
Om Super Aguri har fået storhedsvanvid, skal vi dog ikke uddybe her. Men faktum er, at teamet scorede en 12. plads til Sato og en 15. plads til Davidson i Australien, mens det blev til henholdsvis en 13. og en 16. plads til de to kørere i Malaysia i søndags. Et tegn på, at der måske er noget om snakken. I hvert fald går det bedre for teamet, end sidste sæson.
Super Aguri foran Honda. Et sjældent billede. Og nej, Honda´en er ikk ved at overhale Super Aguri´en med en omgang.
Og hvad med legaliteten af deres SA06? Bilen som angiveligt skulle være en kopi af sidste års løbsvinder, Honda RA106? "Vi er allerede årets store overraskelse, så nu er vores fjender i gang med at protestere mod os," siger Daniel Audetto.
"Vi taler med FIA, med advokater, med Honda. Det vi gør er fuldt ud lovligt. Det er en kompliment, at de er ude efter os. Hvis man er en 'god dreng' i Piranha klubbens øjne(
tegneserie, red.), er man en taber. Men hvis man er et svin, har man en chance," slutter Audetto.