• Forside

Red Bull folder papirsfly, med billeder

Som sædvanligt har Red Bull udsendt den mest underholdende pressemeddelelse, denne gang med en sirlig instruktion til foldningen af et yderst velflyvende papirsfly. Undertegnede skribent har foldet og fløjet og kan på det varmeste anbefale dette til at udfylde tomrummet mellem kvalifikation og løb.

Af: Joachim Dichmann (jd@bmf1.dk) d. 7/10 2006 klokken 05:10

Som sædvanligt har Red Bull udsendt den mest underholdende pressemeddelelse, denne gang med en sirlig instruktion til foldningen af et yderst velflyvende papirsfly. Læserne har selv mulig for at få fingre i guiden
her . Da det er en pdf-fil, kan det tage lidt tid at åbne den afhængigt at netforbindelsen.

BMF1's nye privatfly kan ses herunder.


BMF1's privatfly udført af skribenten JD.

Red Bulls pressemeddelelse.

David Coulthard
“Under skiftende betingelser er du nødt til at beslutte hvilke dæk du vil slide. Hvis du beslutter at bruge et sæt intermediates slider du dem i stykker, så jeg valgte slicks mod enden af andet træningspas. Det var ikke de bedste omgange.

Jeg forbedrede ikke omgangstiderne med benzinmængden og motorbelastningen, men bilen føltes generelt langsom alligevel, så vi skal se på om der er nogle problemer med bilen”.

Robert Doornbos
!Det var en kedelig dag faktisk! Jeg har siddet stille mere end nogen anden køredag i dag. Vi kørte ikke i morges(fredag red.) og her til eftermiddag ventede vi på at banen tørrede en smule.

I de sidste 10 minutter gik alle på banen for at se om de kunne finde en fri omgang og i al trafikken var det ret besværligt. Vi har en god idé om hvor vi er, Michael (Ammermüller) fik banket nogle mil af, så vi kan se på hans data. Det er en smal bane, så den er sjov at køre, jeg ser frem mod i morgen”.

Michael Ammermüller
”Det var meget nemmere at køre bilen her end i shanghai fordi jeg kender den bedre nu. Det eneste jeg skulle synde mig at lære var at køre i regnvejr, men jeg synes det gik godt og det tog mig ikke for lang tid at finde en god rytme.

Alt i alt var vi ret gode i det tørre og kun et sekund fra de hurtigste, hvilket jeg var tilfreds med. Der er en række hurtige sving her, hvilket gør det fantastisk, selvom jeg er sikker på at det ville være endnu bedre hvis det var lidt tørrere”.