Med endnu et stort reklamestunt, denne gang med en kraftig promovering af den kommende Supermand film, komplet med egen flydende pool, har Michael Schumacher, direkte adspurgt, svært ved at se hvad Red Bulls hovedprioritet er i Formel 1.
Med et markedtingsbudget, der ville kunne have drevet Minardi i noget, der ligner flere år, et motorhome, der kan konkurrere med McLarens og en flydende "Energy station" i Monacos havn, komplet med egen svimmingpool indbygget, så kan det være svært at se om det er reklameværdien i Formel 1, eller resultaterne det er vigtigste.
Som Michael Schumacher konstaterer: "Der er øjeblikke, hvor man undrer sig over hvad de er mest fokuserede på."
Når der ikke er plads i paddock, til det man gerne vil, så må man udbygge i havnen. Her er det Red Bull Energy Station
Da spørgeren følger op og spørger om han har set Red Bulls supermand tema, konstaterer han tørt: "Du kan ikke rigtigt overse det, kan du?"
Ejer & rigmand Dietrich Mateschitz, benægter at Red Bull skulle have deres prioriteter i en forkert rækkefølge: "Red Bull går aldrig målbevidst ind i noget, uden at det er med succes for øje."
Upåagtet at der er stor reklame-ståhej om netop Red Bull, så skal det retfærdigvis siges at netop Red Bull må regnes som en af de virksomheder, der har gjort mest for motorsporten gennem de seneste år, de driver 2 formel 1 hold, er med i GP2 og var tidligere med i Formel 3000, kører Red Bull Driver Search, for at finde kommende motorsportsstjerner plus de er involveret i et utal af andre grene og teams indenfor motorsport, både på 2 og 4 hjul.
Endelig, så er de ikke de eneste, der driver omfattende reklamevirksomhed i Monaco, tidligere har både Jaguar og McLaren været særdeles aktive på den front.