Der er lang tid til 2012, og intet af det jeg skriver er bekræftet fra nogen sider, men ikke desto mindre løber rygterne allerede, om hvem der skal køre hvor til næste år.
Hos McLaren er der kontrakt på både Hamilton og Button, og meget tyder på at dette partnerskab kan fortsætte længe.
Ferrari vil givetvis holde fast på Alonso så længe som muligt, og der er heller ingen tvivl om hans tilstedeværelse hos holdet til næste år. Det er der til gengæld for Felipe Massa, som ikke modtager meget applaus fra Luca di Montezemolo. Han vil blive nødt til at finde sig i at være decideret andenkører, eller finde nye græsgange, og det sidste lyder meget sandsynligt.
Mark Webber Copyright Getty Images/Red Bull Racing
Som erstatning for brasilianeren er den mest ofte nævnte Mark Webber, som sikkert får sværere og sværere ved at se sig selv blive udkonkurreret af Vettel, og med tiden igen vil se Tyskeren blive favoriseret.
Hvis Webber forlader Red Bull, vil der være et attraktivt sæde ledigt som der nu går forlydende om at Nico Rosberg skulle være interesseret i, da hans skifte til Mercedes GP ikke har givet ham de sejrschancer som han havde håbet på da han forlod Williams.
Nico Rosberg spejder stadig efter den første sejr
Dette vil så betyde at der er en ledig plads ved siden af Michael Schumacher. Da Mercedes er meget glade for at have tyske kørere, ville de bedste kandidater hertil være Nico Hülckenberg, Adrian Sutil eller Nick Heidfeld.
Nick Heidfeld trives uden tvivl glimrende med at køre hos Renault i øjeblikket, og vil sikkert gerne blive der, men hvis Robert Kubica bliver køreklar igen, må man forvente at han ikke kan blive.
Nick Heidfeld på podiet Copyright Lotus Renault GP
Adrian Sutil har længe aspireret til at komme ind i et mere konkurrencedygtigt hold end Force India, men om han har det der skal til, er svært at bevise i øjeblikket, især med en nytilkommen Poul di Resta som faktisk gør det bedre.
Nico Hülkenberg er i øjeblikket 3. kører hos Force India, og har udtalt at han er glad for at være der, men at han ønsker et løbssæde, og med Wili Weber som manager kunne man godt forestille sig at han ville prøve at komme ind hos Mercedes.
Nico Hülkenberg i VJM04 Copyright Force India
Endeligt er der også Timo Glock, som sikkert vil være henrygt ved chancen for at skifte sin Virgin-racer ud med en Mercedes.
Toro Rosso har 2 kørere der dels kæmper for deres liv i Formel 1, men som også kæmper og Red Bulls gunst, idet de begge håber på at kunne komme ind i storesøster-holdet, når Webber engang smutter. Hvem af dem der gør sig bedst, svinger lidt fra dag til dag, men faktum er at 3. køreren, Ricciardo, står på spring for at køre lidt søndagskørsel.
Daniel Ricciardo Copyright Getty Images/Red Bull Racing
Hos Team Lotus lader der ikke til at være de store udsving, men det virker tydeligt at Heikki Kovaleinen ikke har travlt med at komme andre steder hen, da han er god til at få det maksimale ud af raceren, og han tilsyneladende trives godt med det projekt det er at opbygge holdet. Trulli derimod virker lidt frustreret, og kører der primært som et sidste stop før pensionen.
Williams ved vi ikke meget om, men det skulle være underligt om ikke Barrichello vil gøre alt hvad han kan for at blive et år mere.
Kamui Kobayashi Copyright Sauber Motorsport
Sauber virker forståeligt tilfredse med Kobayashi, og Perez er først lige begyndt. Omvendt er det en hård verden, og alle betalingskørerne bliver nødt til at vise deres evner meget hurtig, enten på banen, eller med indsamlingsbøssen.
Mange går stadig og håber på at se Kimi Räikkönen komme tilbage til Formel 1, men alt hvad han selv siger, peger i den modsatte retning.
Rygtemøllen er i gang, men hvad det ender med, finder vi først ud af sidst på året