Stor interesse for F150-præsentationen

Hvis man ikke var en af de specielt inviterede gæster eller havde adgang til RAI 2-tvkanalen, så var der en mulighed alle med internet havde mulighed for at benytte. Præsentationen blev stremet på Ferraris hjemmeside, og det var populært.

F150 . Copyright Ferrari Media

Af: Michael Ewert (mew@bmf1.dk) d. 29/1 2011 klokken 20:01

Ferrari melder i dag ud, at de havde over 2 millioner hits på hjemmesiden under præsentationen. Fra 149 forskellige lande, et af dem Danmark, men det var ikke vores hjemland, som Ferrari nævner i nyheden.

Det er de mere specielle lande, som man i stedet nævner. Interessen fra de afrikanske lande var overraskende med besøgende fra bl.a. Namibia, Botswana og Congo.

Fernando Alonso i F150
Copyright Ferrari Media


Alonso i F150
Copyright Ferrari Media


Ligeledes var Mellemøsten repræsenteret, samt det nye land i Formel 1 Indien, Afghanistan og Uzbekistan samt de fjernøstlige lande.

Sidste år havde Ferrari flere end 3.000.000 hits under præsentationen. Det fik hjemmesiden til at fryse flere gange under den store belastning.

Raffaele Marciello, Jules Bianchi, Brandon Maisano, Felipe Massa, Stefano Domenicali, Fernando Alonso, Giancarlo Fisichella, Andrea Bertolini, Massimo Rivola
Copyright Ferrari Media


I år var antallet lidt mindre, og så var maskinparken nok også opgraderet til at håndtere de mange hits, som man forventede.

I går eftermiddags kørte Fernando Alonso et par omgange på Fiorano med F150. I dag har man afviklet en Ferrari Passion Day, hvor Felipe Massa kørte F150 rundt foran de fremmødte tilskuere.

Felipe Massa i F150
Copyright Ferrari Media


Massa i F150
Copyright Ferrari Media
Bemærk! Diskussionen er tiltænkt indholdet af artiklen og ikke om man bryder sig om emnet eller formen.
Har man kommentar til dette kan man skrive en mail til forfatteren.


« Ferrari F150 – studiebilleder Mercedes frigiver teaserbillede »