Videonyhed: Magnussen glad for at Silverstone bliver
Kevin Magnussen er yderst tilfreds med, at Liberty Media har indgået en aftale med Silverstone om fortsat afholdelse af det engelske Formel 1 Grand Prix.
OM SKRIBENTEN
Allan er en af grundlæggerne af BMF1.dk og er en af de mest erfarne Formel 1 skribenter i Danmark.
Af: Allan
(arh@bmf1.dk)
d. 07/12 2019
klokken 09:07
Silverstone får nogle ekstra år, hvilket der er stor tilfredshed for blandt kørerne.
Her er Kevin Magnussens reaktion.