Felio Siby indgår samarbejde med Force India

I 90'erne skulle alle Formel 1 teams have en tobakssponsor på raceren. I dag er det nærmest en lov at hvert team bliver sponseret af et dyrt ur-firma. BMF1 var med til lanceringen i Monaco

Felio Siby launch i Monaco 2016 . Copyright Sahara Force India

Af: Jesper Hansen (jha@bmf1.dk) d. 31/5 2016 klokken 22:05

Opslaget i presselogen var meget diskret men alligevel iøjnefaldende. Et ur med en urkasse i Carbon og teksten "THE FORCE INDIA WATCH"

Undertegnede er en stor fan af Rolex-ure og dette ur henvender sig til samme eksklusive målgruppe. Til lanceringsfesten var uret præsenteret i en kæmpe trækasse der mere lignede en humidoor end en ur-kasse. Uret mangler dog en 0.2 karat diamant som ellers er et af Felio Sibys kendetegn. Udover dette så ligner uret de øvrige ure fra Felio Siby og uret kan bruges mens man dyrker sport.

Festen blev holdt på båden Silver Dream i Monacos havn - pressen var inviteret og BMF1 var med til den ekslusive fest.
Båden ejes af Dominique Siby som er ejer af Felio Siby mærket.

Båden Silver Dream i Monaco, ejet af Dominique Siby. Fra Monacos GP 2016
Copyright BMF1


Felio Siby har tidligere indgået parterskab med køreren Felipe Nasr men denne gang er Felio Siby blevet "lifestyle" partner med et helt team.

Prisen på uret er ukendt udfra mantraet "hvis du er nødt til at spørge, så har du ikke råd"


Jesper Hansen er BMF1 nye rejse- og livsstils-ekspert. Jesper har en fortid som Formel 1 rejsearrangør og har besøgt Formel 1 baner over hele verden. Senest var han med i Monaco og har taget et overflødighedshorn af observationer med omkring den livsstil der kun hører til hos de absurd rige, hvadend det drejer sig om både eller ure.

Bemærk! Diskussionen er tiltænkt indholdet af artiklen og ikke om man bryder sig om emnet eller formen.
Har man kommentar til dette kan man skrive en mail til forfatteren.


« Der er stadigvæk lang vej Canadas GP: Kørernes dækvalg »