Træningsresultat

Grandprix: Monacos Grand Prix
Session navn: 2. Frie træning
Dato: 24/5 2018

  • Monaco’s GP: 2. frie træning. Ricciardo hurtigst Monaco’s GP: 2. frie træning. Ricciardo hurtigst

    F1 Nyheder Kevin Magnussen og HAAS-teamet fik som bekendt kun kørt 7 omgange i 1. frie træning pga. en elektronisk defekt. Derfor blev 2. frie træning utrolig vigtig for ham og teamet. Magnussen var også første mand ude af pitlane på weekendens hårdeste compound, supersoft. 2. frie træning bruges som regel på løbs-simulationer.Læs mere

Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.

Vis forskelle
P. Kører Team Dæk Tid Omg
1. Daniel Ricciardo Red Bull
HS
1:11.841 33
2. Max Verstappen Red Bull
HS
1:12.035 41
3. Sebastian Vettel Ferrari
HS
1:12.413 42
4. Lewis Hamilton Mercedes AMG
HS
1:12.536 34
5. Kimi Räikkönen Ferrari
HS
1:12.543 36
6. Valtteri Bottas Mercedes AMG
HS
1:12.642 38
7. Nico Hülkenberg Renault F1
HS
1:13.047 30
8. Stoffel Vandoorne McLaren
HS
1:13.077 40
9. Fernando Alonso McLaren
HS
1:13.115 42
10. Carlos Sainz Jr. Renault F1
HS
1:13.200 34
11. Brendon Hartley Scuderia Toro Rosso
HS
1:13.222 47
12. Sergio Perez Force India
HS
1:13.370 39
13. Esteban Ocon Force India
HS
1:13.382 47
14. Pierre Gasly Scuderia Toro Rosso
HS
1:13.410 32
15. Sergey Sirotkin Williams
HS
1:13.547 44
16. Kevin Magnussen Haas F1 Team
HS
1:13.572 41
17. Charles Leclerc Sauber
HS
1:13.575 45
18. Romain Grosjean Haas F1 Team
HS
1:13.763 37
19. Lance Stroll Williams
HS
1:14.011 34
20. Marcus Ericsson Sauber
HS
1:14.173 46
Vis forskelle
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
HS
= Hyper soft dæk
US
= Ultra soft dæk
SS
= Super soft dæk
S
= Soft dæk
M
= Medium dæk
H
= Hard dæk
SH
= Super hard dæk


Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)