Træningsresultat

Grandprix: Monacos Grand Prix
Session navn: 2. Frie træning
Dato: 24/5 2018

  • Monaco’s GP: 2. frie træning. Ricciardo hurtigst Monaco’s GP: 2. frie træning. Ricciardo hurtigst

    F1 Nyheder Kevin Magnussen og HAAS-teamet fik som bekendt kun kørt 7 omgange i 1. frie træning pga. en elektronisk defekt. Derfor blev 2. frie træning utrolig vigtig for ham og teamet. Magnussen var også første mand ude af pitlane på weekendens hårdeste compound, supersoft. 2. frie træning bruges som regel på løbs-simulationer.Læs mere

Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.

Vis tider
P. Kører Team Dæk Tid Forskel Omg
1. Daniel Ricciardo Red Bull Racing
HS
1:11.841 + 0.000 33
2. Max Verstappen Red Bull Racing
HS
+ 0.194 41
3. Sebastian Vettel Ferrari
HS
+ 0.572 42
4. Lewis Hamilton Mercedes AMG
HS
+ 0.695 34
5. Kimi Räikkönen Ferrari
HS
+ 0.702 36
6. Valtteri Bottas Mercedes AMG
HS
+ 0.801 38
7. Nico Hülkenberg Renault F1 Team
HS
+ 1.206 30
8. Stoffel Vandoorne McLaren
HS
+ 1.236 40
9. Fernando Alonso McLaren
HS
+ 1.274 42
10. Carlos Sainz Jr. Renault F1 Team
HS
+ 1.359 34
11. Brendon Hartley Scuderia Toro Rosso
HS
+ 1.381 47
12. Sergio Perez Force India
HS
+ 1.529 39
13. Esteban Ocon Force India
HS
+ 1.541 47
14. Pierre Gasly Scuderia Toro Rosso
HS
+ 1.569 32
15. Sergey Sirotkin Williams
HS
+ 1.706 44
16. Kevin Magnussen Haas F1 Team
HS
+ 1.731 41
17. Charles Leclerc Alfa Romeo Racing
HS
+ 1.734 45
18. Romain Grosjean Haas F1 Team
HS
+ 1.922 37
19. Lance Stroll Williams
HS
+ 2.170 34
20. Marcus Ericsson Alfa Romeo Racing
HS
+ 2.332 46
Vis tider
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk


Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)