Mission Winnow

Ferrari kommer til Japan med ny bemaling og nyt statement. Sammen med tobaksfirmaet Philip Morris, har de lanceret kampagnen Mission Winnow, der kunne være en smart måde at få tobaksreklamer ind på.

Mission Winnow . Copyright Ferrari

Af: Allan (arh@bmf1.dk) d. 4/10 2018 klokken 11:10

Mission Winnow er ikke en opfordring til Sebastian Vettel, om at han skal se at vinde nu, men et projekt som Ferrari og Philip Morris har lanceret.

Philip Morris' CEO André Calantzopoulos udtaler i forbindelse med lanceringen: "Vi vil bruge denne globale platform, som et vindue mod det nye PMI og til at udfordre de fordomme som vi møder fra folk der betvivler vores motivation."

"Vores samarbejde med Scuderia Ferrari giver os mulighed for at bygge videre på mange af de opfordrende individuelle samtaler vi har haft med kritikkere og supportere, samtidig med at vi bringer det ud i en større skala."

Ferrari har tidligere kørt med Philip Morris' Marlboro logoer på deres biler, men blev midt i 2010 sæsonen tvunget til at stoppe dette, da det blev forbudt at lave direkte reklamer for tobaksfirmaer i Formel 1.

OM SKRIBENTEN

Allan fra BMF1 Allan er en af grundlæggerne af Bil Magasinets Formel 1 side og er en af de mest erfarne Formel 1 skribenter i Danmark.

Bemærk! Diskussionen er tiltænkt indholdet af artiklen og ikke om man bryder sig om emnet eller formen.
Har man kommentar til dette kan man skrive en mail til forfatteren.


« Power Rankings Vettels banan-ide »